. .
Logo

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Europa League
. ADO ronde verder na simpele zege op Tauras Go back
Auteur Bericht
Johan
Beheerder
spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht
Bericht Onderwerp: ADO ronde verder na simpele zege op Tauras
ADO Den Haag heeft zoals verwacht de volgende voorronde van de Europa League bereikt. De ploeg van Maurice Steijn was in eigen huis met 2-0 te sterk voor Tauras, dat in Litouwen al met 2-3 klop kreeg.

Het Kyocera Stadion van ADO Den Haag was volledig uitverkocht voor Europese wedstrijd en de fans rekenden op een voetbalfeestje. Behalve de sfeer, vielen er echter weinig goede zaken te vinden in het stadion. ADO speelde slordig, terwijl het zeer matige Tauras liet zien uitstekend in de weg te kunnen lopen.

Pas vlak voor rust hadden de supporters van ADO voor het eerst echt reden om om de banken te gaan staan. Jens Toornstra profiteerde van een blunder van de keeper van Tauras en schoot met links koel binnen waardoor ADO toch nog met een voorsprong de rust inging.

Na rust liet ADO enkele uitstekende combinaties zien, maar de technische hoogstandjes leverden geen treffers op. Dat had vooral met de afronding van Lex Immers te maken. De spits van de Haagse club werkte hard, probeerde het tempo in de wedstrijd te houden maar was tot drie keer toe bijzonder ongelukkig in het afronden.

Toch slaagde ADO er nog in de score te verdubbelen. Nieuweling Tjaronn Chery schoot vanaf twintig meter met veel gevoel prachtig raak en gooide het duel definitief op slot. In de slotfase zorgden de fans van ADO nog voor een hoogtepunt door debutant Jaap van Duijn hartstochtelijk toe te zingen, tot hilariteit van de andere spelers van ADO en de technische staf van de club.

ADO Den Haag neemt het in de volgende ronde van de Europa League op tegen APOEL Nicosia uit Cyprus.
GordonShumway

spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Bericht Onderwerp:
Volgens mijn info is de volgende Omonia Nicosia. Weliswaar ook van Cyprus en uit dezelfde stad, maar toch een enorm verschil.

Wordt een zware.
spacer
Bericht Onderwerp:
GordonShumway schreef:
Volgens mijn info is de volgende Omonia Nicosia. Weliswaar ook van Cyprus en uit dezelfde stad, maar toch een enorm verschil.

Wordt een zware.

Klopt, de volgende tegenstander is Omonia Nicosia en niet Apoel. Laughing
Beide clubs horen trouwens al jaren tot de absolute top op Cyprus, en hebben de meeste titels veroverd (Apoel 21, Omonia 20).
Apoel is daarbij de huidige landskampioen, terwijl Omonia vorig jaar hun 20e titel in de wacht sleepte.
ADO moet deze club zeker niet onderschatten. Hoewel de Cypriotische Eerste Divisie natuurlijk geen topcompetitie is zoals de Serie A of de Premier League, wordt er best op een aardig niveau gevoetbald.
De Cypriotische clubs hebben de laatste jaren dan ook enkele aansprekende resultaten geboekt in Europa.
ADO kan in ieder geval zijn borst natmaken.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
GordonShumway schreef:

Wordt een zware.

Vraag me af of dit je eigen of een google info is Ed.Is het de eerste dan zal het vast geschreven zijn in een prodromale fase.En daarbij Gio is het met je eens dus verkeerd hij ook in die fase.
Omonia Nicosia ? net als Ado voor de Grieken?. Ado moet er gewoon opkletsen,overrompelen oprollen,vechtvoetbal. Ze gaan een ronde verder. Laughing
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
justin schreef:
GordonShumway schreef:

Wordt een zware.

Vraag me af of dit je eigen of een google info is Ed.Is het de eerste dan zal het vast geschreven zijn in een prodromale fase.En daarbij Gio is het met je eens dus verkeerd hij ook in die fase.
Omonia Nicosia ? net als Ado voor de Grieken?. Ado moet er gewoon opkletsen,overrompelen oprollen,vechtvoetbal. Ze gaan een ronde verder. Laughing

Prodromale fase? Is dat Twents dialect of zo? Laughing

"Net als ADO voor de Grieken"? Die snap ik even niet... Rolling Eyes

ADO moet Omonia in ieder geval niet onderschatten, niet denken van "dat doen we wel even". Dan gaat het geheid fout.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Wat die face betreft pluis dat maar uit Gio,de link ligt bij Ed,en bedoel te zeggen dat Griekse clubje ken ik niet,zoals die Grieken Ado wel niet zullen kennen of van gehoord.
GordonShumway

spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Bericht Onderwerp:
justin schreef:
GordonShumway schreef:

Wordt een zware.

Google? Ik heb dat over het algemeen niet nodig. Ik heb werkende hersenen die ik ook nog wel eens gebruik.

En inderdaad het stadion ligt in het zuidelijk deel van Nicosia, en dus in het Griekse gedeelte van de stad.

Mooi stadion is het ook nog eens.
spacer
Bericht Onderwerp:
ADO was vanavond kansloos op Cyprus, ze hebben met 3-0 verloren.
Ik zei toch dat ze die Cyprioten niet moesten onderschatten?
Natuurlijk hoop ik voor de Hagenezen dat ze het thuis kunnen herstellen maar dat zal heeeeeeel moeilijk worden...
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Het overrompelen is dus van Griekse kant geweest,denk niet dat Ado deze drie o kan repareren.
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
justin schreef:
Het overrompelen is dus van Griekse kant geweest,denk niet dat Ado deze drie o kan repareren.

Van Griekse kant? Van Cypriotische bedoel je! Laughing
Ik noem jou toch ook geen Fries? Hahaha! Razz
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Muggensifter. Laughing
Berichten van afgelopen:   
.
.
.
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Europa League Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: