| Auteur |
Bericht |
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Za Jan 28, 2012 5:54 pm |
|
 Onderwerp:
| B045 schreef: | KNVB stelt onderzoek in naar uitgedeelde gevulde koeken bij AZ-Ajax
AZ is niet te spreken over de KNVB. Tijdens het competitieduel tussen AZ en Ajax van afgelopen zondag werden er gevulde koeken uitgedeeld. De aanklager betaald voetbal gaat daar nu een onderzoek naar instellen omdat er ook gegooid werd met de koeken.
Het initiatief kwam van de gemeente Alkmaar. De gemeente wilde laten zien dat het 'voetbal binnen haar grenzen nog steeds een feest is voor jong en oud.' In de tweede helft gooiden Ajax-supporters echter koeken naar AZ-middenvelder Maarten Maartens toen hij een hoekschop nam. Nu moeten AZ en Ajax verslag uitbrengen.
Toon Gerbrands, directeur van AZ, snapt er helemaal niets van. "Dit is te gek voor woorden", vertelde Gerbrands aan het Noordhollands Dagblad. "Het was een leuk gebaar van de gemeente Alkmaar om koeken uit te delen, om de gasten van Ajax hartelijk te ontvangen. En dan vindt de aanklager het nodig om er een zaak van te maken. Waarin een klein land nog kleiner kan zijn." |
Dan moet de KNVB dus geen onderzoek instellen naar de gemeente Alkmaar of AZ maar naar die Ajax-supporters die zo kinderachtig waren om met koeken te gooien.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Do Feb 02, 2012 5:38 pm |
|
 Onderwerp:
Verbeek verlengt verblijf bij AZ tot 2015
AZ en Gertjan Verbeek zetten hun gelukkige huwelijk voort. De club en trainer maakten donderdag tijdens een persconferentie bekend dat het contract van Verbeek verlengd is tot de zomer van 2015.
Verbeek, in het bezit van een contract tot de zomer van 2013, sprak de afgelopen weken uitgebreid met de club over zijn toekomst in Alkmaar. AZ maakte in een vroegtijdig stadium kenbaar graag langer door te willen met de oefenmeester.
"Ik ben hier blij mee, ik werk al anderhalf jaar op een prettige manier samen met iedereen", citeert RTV Noord-Holland de trainer. Beide partijen zijn na enkele vlotte gesprekken tot een vergelijk gekomen. Het dienstverband van Verbeek in Alkmaar werd donderdag, daags na het bereiken van de halve finales van de KNVB Beker, verlengd tot 2015.
De oefenmeester is sinds 2010 werkzaam in Alkmaar. Met de club kan hij terugkijken op een uitstekend eerste seizoen - waarin Europees voetbal werd veiliggesteld - en een tot op heden nog beter tweede jaar.
Het AZ van Verbeek kroonde zich tot winterkampioen in de Eredivisie, maar moest de eerste plek afgelopen weekend afstaan aan PSV toen het onderuit ging bij Roda JC Kerkrade. Wel bereikte AZ woensdag de halve finales van de KNVB Beker door GVVV te kloppen. Ook is AZ nog actief in de Europa League.
AZ is de vierde klus voor Verbeek als trainer. De oud-assistent en hoofdtrainer van sc Heerenveen werkte tevens bij Heracles Almelo en Feyenoord.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Do Feb 02, 2012 7:48 pm |
|
 Onderwerp:
Leuk voor Gert Jan.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Do Feb 02, 2012 7:53 pm |
|
 Onderwerp:
GJV is gewoon een toptrainer toen ze vanmiddag een persconferentie aankondigden dacht ik in eerste instantie die kon wel eens vertrekken naar PSV. Maar bij AZ zullen ze blij zijn dat hij heeft bijgetekend en voor PSV een gemiste kans.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Do Feb 02, 2012 7:58 pm |
|
 Onderwerp:
| Johan schreef: | | GJV is gewoon een toptrainer toen ze vanmiddag een persconferentie aankondigden dacht ik in eerste instantie die kon wel eens vertrekken naar PSV. Maar bij AZ zullen ze blij zijn dat hij heeft bijgetekend en voor PSV een gemiste kans. |
Is waar ook PSV is nog zoekende,en inderdaat GJV zou een goeie zijn geweest,jammer dan .
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Do Feb 02, 2012 10:57 pm |
|
 Onderwerp:
| Johan schreef: | | GJV is gewoon een toptrainer toen ze vanmiddag een persconferentie aankondigden dacht ik in eerste instantie die kon wel eens vertrekken naar PSV. Maar bij AZ zullen ze blij zijn dat hij heeft bijgetekend en voor PSV een gemiste kans. |
Verbeek is een goeie trainer, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar dan moet ie nog wel bij PSV passen.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Vr Feb 03, 2012 5:29 am |
|
 Onderwerp:
| Seán Ó Duíc schreef: | | Johan schreef: | | GJV is gewoon een toptrainer toen ze vanmiddag een persconferentie aankondigden dacht ik in eerste instantie die kon wel eens vertrekken naar PSV. Maar bij AZ zullen ze blij zijn dat hij heeft bijgetekend en voor PSV een gemiste kans. |
Verbeek is een goeie trainer, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar dan moet ie nog wel bij PSV passen. |
Is waar ook Brabanders zijn een raar slag volk,moeilijk een buitenstaander er bij te passen.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Vr Feb 03, 2012 12:07 pm |
|
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Di Mrt 13, 2012 5:32 pm |
|
 Onderwerp:
Holman ruilt AZ na vier seizoenen in voor Premier League
Brett Holman speelt met ingang van komend seizoen voor Aston Villa. De Premier League-club maakt de zomerse komst van de middenvelder via haar officiële kanalen bekend. Holman heeft een aflopend contract met AZ en zodoende vangt de Alkmaarse club niets voor de Australisch international.
"Ik ben blij dat ik met Aston Villa een akkoord heb kunnen bereiken. Ik kijk ernaar uit om komende zomer bij deze club aan de slag te gaan.. Aston Villa heeft een mooie en prestigieuze geschiedenis in het Engelse voetbal en geweldige fans. In de tussenstijd hoop ik met AZ de landstitel en de beker te winnen en zo ver mogelijk in Europa te komen."
Holman startte zijn loopbaan in Europa bij Feyenoord en werd aan Excelsior uitgeleend. In 2006 maakte de 27-jarige middenvelder de overstap naar NEC, waar hij twee seizoenen actief was. De 53-voudig international is aan zijn vierde seizoen in Alkmaar bezig.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Mrt 14, 2012 6:21 am |
|
 Onderwerp:
| Johan schreef: | Holman ruilt AZ na vier seizoenen in voor Premier League
Brett Holman speelt met ingang van komend seizoen voor Aston Villa. De Premier League-club maakt de zomerse komst van de middenvelder via haar officiële kanalen bekend. Holman heeft een aflopend contract met AZ en zodoende vangt de Alkmaarse club niets voor de Australisch international.
"Ik ben blij dat ik met Aston Villa een akkoord heb kunnen bereiken. Ik kijk ernaar uit om komende zomer bij deze club aan de slag te gaan.. Aston Villa heeft een mooie en prestigieuze geschiedenis in het Engelse voetbal en geweldige fans. In de tussenstijd hoop ik met AZ de landstitel en de beker te winnen en zo ver mogelijk in Europa te komen."
Holman startte zijn loopbaan in Europa bij Feyenoord en werd aan Excelsior uitgeleend. In 2006 maakte de 27-jarige middenvelder de overstap naar NEC, waar hij twee seizoenen actief was. De 53-voudig international is aan zijn vierde seizoen in Alkmaar bezig. |
Leuk voor Holman,maar iedereen heeft toch geweldige fans,dus voor die fans hoef je niet te verkassen.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Mrt 14, 2012 5:42 pm |
|
 Onderwerp:
| justin schreef: | | Johan schreef: | Holman ruilt AZ na vier seizoenen in voor Premier League
Holman startte zijn loopbaan in Europa bij Feyenoord en werd aan Excelsior uitgeleend. In 2006 maakte de 27-jarige middenvelder de overstap naar NEC, waar hij twee seizoenen actief was. De 53-voudig international is aan zijn vierde seizoen in Alkmaar bezig. |
Leuk voor Holman,maar iedereen heeft toch geweldige fans,dus voor die fans hoef je niet te verkassen. |
Zijn allemaal van die standaard uitdrukkingen laten ze gewoon eens zeggen dat ze het voor het geld doen. AZ heeft overigens een oogje laten vallen op Verbeek van FC Den Bosch als opvolger van Holman.
|
|
|
|