. .
Logo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Het Home
. De Supportersbar Go back
Auteur Bericht
Johan
Beheerder
spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht
Bericht Onderwerp:
Mooi Gio dat je dat hebt dat scheelt weer in de kosten Laughing
Micheltjuh

spacer
Bericht Onderwerp:
Heb nu een nieuwe telefoon, echt een stoer ding: De samsung Galaxy Gio.

Uploaded with ImageShack.us
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Natuurlijk is die stoer, Michel. Hij heet niet voor niks Gio! Laughing
Die had ik eigenlijk ook moeten nemen, maar toen had ik er nog niet van gehoord en had ik de Galaxy S2 al. De S2 GT-I1900 om precies te zijn.
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Ik neem aan dat jullie allemaal wel het nieuws hebben gehoord van het verschrikkelijke drama met de Belgische bus in Zwitserland waarbij 28 doden zijn gevallen, waaronder 22 schoolkinderen. Daarbij waren ook 7 Nederlandse kinderen.
Op de Brabantse en Limburgse nieuwszenders en in de regionale kranten is het drama het gesprek van de dag.
Roda JC-trainer Harm van Veldhoven verloor een nichtje, net als Johan Vlemmix.
En van een bevriende pastoor, die afgelopen jaar van Bergeijk terug naar zijn geboorteland België ging om daar een parochie te leiden, hoorde ik dat een meisje uit Bergeijk dat bij hem misdienaar was geweest en in Lommel op school zat, ook tot de dodelijke slachtoffertjes behoort. Crying or Very sad
Triest zo'n drama, het zal je kind maar zijn...
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Heel erg triest,geen woorden voor.
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Matchday!!! Laughing
Straks (09.30 uur) met de trein naar Amsterdam om in Durty Nelly's Irish pub in de Warmoesstraat een heerlijk Iers ontbijt naar binnen te werken, waarna om 14.00 uur de misschien wel laatste Old Firm tussen Rangers en Celtic op het programma staat. Dankzij het verlies van Motherwell gisteren bij Kilmarnock (2-0) kan Celtic uitgerekend op het veld van de eeuwige aartsvijand bij een gelijkspel de 43e landstitel veiligstellen! Laughing
Ik heb mijn kampioensvlag al binnen dus die gaat mee naar Amsterdam. Wink
En als we toch in Amsterdam zijn kijken we in dezelfde pub ook de kraker in de Eredivisie tussen Ajax en PSV. Wink
Seán Ó Duíc
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Hoi allemaal,

ben weer terug van 4 dagen Polen.
Het was een hele mooie maar ook emotionele reis. Dat laatste natuurlijk vooral in Auschwitz.
We hebben de zoutmijnen van Wieliczka gezien, voormalig kamp Plaszow (dat Steven Spielberg voor de film Schindler's List helemaal gereconstrueerd had), de oude joodse wijk (getto) Kazimierz in Kraków, en natuurlijk Auschwitz want daar kwamen we voor.
Auschwitz I ging nog wel, al was ook dat aangrijpend om te zien. Maar toen we in Auschwitz II (Auschwitz-Birkenau) waren, we net over het perron waren gelopen waar de treinen uitgeladen werden en de SS'ers de selectie maakten wie naar het werkkamp moest en wie linea recta naar de gaskamers, we bij het monument stonden en ik een roos, een steen (joods gebruik) en een lantaarn bij het Nederlandse deel had geplaatst en ik even mijn ogen sloot... toen zag ik als het ware in een film voorbij komen hoe het destijds voor mijn verre familieleden geweest moet zijn. En toen brak ik... heb zitten janken als een kind, echt waar. Crying or Very sad
Maar toch ben ik blij dat ik de stap gezet heb om de plaats te bezoeken waar zoveel familieleden zo gruwelijk om het leven zijn gekomen.
Op woensdag hebben we de reis op een wat luchtigere manier afgesloten met een tour door de voormalige communistische wijk van Kraków.
Ik ga zeker weer een keer terug, Kraków is een prachtige stad. Wink
Je ziet er trouwens overal de afbeelding van Karol Wojtyła, beter bekend als paus Johannes Paulus II. Die man wordt daar bijna als een god vereerd. Smile
Voor wie de foto's wil zien, ze staan op mijn Facebook en Hyves.

justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Kan me inleven in je gevoelens Gio,dit zijn emotionele tripjes. Maar weer een ervaring rijker.
Berichten van afgelopen:   
.
.
.
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Het Home Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

Ga naar: