| Auteur |
Bericht |
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Vr Jul 29, 2011 5:04 pm |
|
 Onderwerp: Excelsior
Excelsior bindt tester Oost voor twee jaar
Jason Oost heeft een contract verdiend bij Excelsior. De aanvaller was de afgelopen weken al op proef bij de Rotterdammers.
Excelsior maakte vrijdag bekend dat de 28-jarige speler een verbintenis voor twee seizoenen heeft ondertekend. Eerder gaf Oost zelf al aan te hopen op een contract bij de Kralingers.
Excelsior wordt zijn vijfde club in Nederland. Oost speelde eerder voor RKC Waalwijk, Sparta, VVV-Venlo en De Graafschap. De laatste twee seizoenen speelde hij in België bij Lommel United.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Di Aug 02, 2011 3:51 pm |
|
 Onderwerp:
Excelsior strikt routinier Broerse
Joost Broerse is per direct officieel speler van Excelsior. De middenvelder maakte tijdens zijn proefperiode een sterke indruk in Kralingen en tekende dinsdag een contract voor één seizoen, meldt de club op het digitale thuis.
De nieuwe overeenkomst bevat tevens een optie voor één seizoen extra voor de 33-jarige routinier. Eerder was Broerse op proef bij VVV-Venlo maar dat resulteerde niet in een contract.
Trainer John Lammers liet zich al eerder zeer positief uit over de nieuwste aanwinst. "Joost is een speler met flink wat ervaring en is iemand die voor de nodige rust zorgt."
Broerse kwam het voorgaande seizoen uit voor Apoel Nicosia. Eerder droeg hij onder andere het shirt van FC Utrecht en FC Groningen.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Aug 03, 2011 4:32 am |
|
 Onderwerp:
Joost zal wel net iets te min zijn voor VVV,en denk zelf ook dat zij een tikketje hoger op de ladder staan dan Excelcior.
|
|
|
excelsior_ferdi |
|
|
|
| Vr Aug 26, 2011 8:49 pm |
|
 Onderwerp:
Excelsior raakt Bovenberg kwijt aan Utrecht
dit is echt een drama
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Vr Aug 26, 2011 9:15 pm |
|
 Onderwerp:
Tja Ferdi,zo zal het altijd zijn,de betere speler word gewoon weggekaapt.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Za Aug 27, 2011 8:40 am |
|
 Onderwerp:
| excelsior_ferdi schreef: | Excelsior raakt Bovenberg kwijt aan Utrecht
dit is echt een drama |
Wat hebben jullie ontvangen voor Bovenberg?
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Aug 31, 2011 9:56 pm |
|
 Onderwerp:
Zuinig Excelsior huurt rechtsback van Anderlecht
Anderlecht leent het Belgische talent Rheda Djellal uit aan Excelsior. De twintigjarige verdediger wordt voor één seizoen gehuurd. Djellal is een rechtsback en moet ervaring op gaan doen in het elftal van trainer John Lammers.
'Dit was onze zestiende poging om een verdediger binnen te halen', zegt Simon Kelder, algemeen directeur van Excelsior, tegen Voetbal International. 'We hadden wat contacten links en rechts en kwamen uiteindelijk dus bij Djellal uit. We betalen een huursom aan Anderlecht.'
Kelder laat weten dat Excelsior vanavond geen spelers meer zal contracteren. 'Het blijft bij deze rechtervleugelverdediger. Excelsior moet zuinig zijn. Alleen zo kunnen we Categorie I verlaten.'
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Do Sep 01, 2011 11:37 am |
|
 Onderwerp:
'De Graaf ontbindt contract, Excelsior lonkt'
Edwin de Graaf heeft Schotland verlaten. De middenvelder is na overleg met Hibernian tot contractontbinding gekomen. De 31-jarige De Graaf had geen uitzicht op een basisplaats.
Volgens Voetbal International lonkt voor De Graaf een terugkeer naar Excelsior, dat hem afgelopen halfjaar al huurde. Door een enkelblessure speelde hij in die periode slechts zes wedstrijden.
De Kralingers bekijken samen met De Graaf of de samenwerking een vervolg kan krijgen. Voor de oud-speler van RBC Roosendaal, Feyenoord, ADO Den Haag en NAC Breda zou meer belangstelling bestaan.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Do Sep 01, 2011 6:08 pm |
|
 Onderwerp:
Toch altijd bedenkelijk,spelers met enkel problemen aan te kopen,maar je zal maar het geluk hebben dat ie er volledig van zal genezen.
|
|
|
excelsior_ferdi |
|
|
|
| Wo Sep 07, 2011 8:16 pm |
|
 Onderwerp:
ben echt wel tevrede met de graaf omdat hij ervaring heeft en dat over kan brengen op de jonge selectie die we hebben.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Sep 07, 2011 8:23 pm |
|
 Onderwerp:
Zo moet je het maar zien Ferdi,hopenlijk maakt ie het waar.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Vr Mrt 09, 2012 5:15 pm |
|
 Onderwerp:
Bruins keert terug bij jeugdliefde Excelsior
Luigi Bruins komt tot het einde van het seizoen uit voor Excelsior. De club uit Kralingen heeft de clubloze middenvelder voor de resterende periode van de huidige voetbaljaargang vastgelegd.
De oud-speler van Feyenoord zocht sinds december van het afgelopen jaar naar een nieuwe uitdaging. Bruins moest na enkele maanden vertrekken bij Red Bull Salzburg. De voetballer leek lang op weg naar VVV-Venlo, maar die club besloot af te zien van de komst van Bruins. Excelsior slaagde er wel in Bruins (25) vast te leggen.
Excelsior heeft een speciaal plekje in het hart van Bruins, de middenvelder startte zijn profcarrière in Kralingen. Bruins, die afgelopen zomer na vier jaar moest vertrekken bij Feyenoord, kende een moeilijke periode. Het vinden van een nieuwe club ging hem niet gemakkelijk af. "Dat viel wel tegen", zegt Bruins op de officiële website van Excelsior.
Red Bull bood uiteindelijk uitkomst. "Dat is niet geworden wat ik ervan verwachtte", stelt Bruins. De middenvelder kan mogelijk komend weekend al aantreden, mits de laatste formaliteiten tijdig afgerond zijn. "Ik ben fit en gretig. De komende tijd hoop ik zo veel mogelijk aan spelen toe te komen en ervoor te zorgen dat Excelsior in de Eredivisie blijft."
"Natuurlijk had ik gehoopt verder te zijn dan een paar jaar geleden, maar aan de andere kant is het leuk om terug te zijn bij Excelsior. Ik heb het hier altijd prima naar mijn zin gehad. Het worden spannende weken voor de club, het gaat tussen Excelsior en De Graafschap. Ik hoop er mijn steentje aan te kunnen bijdragen om Excelsior in de Eredivisie te houden.”
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Vr Mrt 09, 2012 7:27 pm |
|
 Onderwerp:
Hier kon Excelcior wel eens profijt van hebben,lijkt me een goede deal.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Vr Mrt 09, 2012 7:33 pm |
|
 Onderwerp:
Heeft een hele tijd niet gevoetbald dus dat is maar afwachten.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Vr Mrt 09, 2012 7:50 pm |
|
 Onderwerp:
Het spelletje zal ie vast niet vergeten zijn Johan,maar wedstrijd ritme zal twijfelachtig zijn,inderdaad we zullen zien.
|
|
|
|