. .
Logo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Eredivisie
. Feyenoord Go back
Auteur Bericht
Johan
Beheerder
spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht
Bericht Onderwerp:
Hebben ze bij Feyenoord toch goed gedaan, Fer en Wijnaldum beide met een aflopend contract verkopen voor iets meer dan 10 miljoen euro.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Twente probeerde ’koppige’ directeur achter rug om te ontwijken

De directie en de raad van commissarissen van Feyenoord schreven gisteren niet alleen een forse transfersom van 5,5 miljoen bij op de rekening van Feyenoord. De beleidsbepalers concludeerden in De Kuip ook met groot genoegen dat iedereen in de hectische slotfase van het transferwindow pal achter elkaar was blijven staan.

Teneinde alsnog een transfer van Leroy Fer tot stand te brengen, gooide FC Twente de laatste dagen alles in de strijd. Om de standvastige, misschien zelfs wel koppige Martin van Geel te ontwijken, werd door het FC Twente-kamp heimelijk contact gelegd met leden van de raad van commissarissen en de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord.

Pogingen achter de rug
Het waren pogingen om achter de rug van Van Geel, die bij een tussentijdse transfer van Willem Janssen van Roda JC naar FC Twente ook al eens een sta-in-de-weg bleek, een deal te sluiten. Maar bij Feyenoord kwam er geen tweespalt. De club wilde ruim vijf miljoen, zonder gespreide betaling, en de deal moest worden kortgesloten met technisch directeur Martin van Geel. En dat gebeurde.

Morele winnaar
Van Geel is pas vier maanden in dienst, maar de miljoenen stromen sinds zijn komst binnen bij de noodlijdende club. Op de allerlaatste dag van de transfermarkt stapte de Brabander gistermorgen als morele winnaar achter de pokertafel vandaan, de grote beleidsbepalers van FC Twente, Joop Munsterman en Aldo van der Laan, enigszins vertwijfeld achterlatend.

555.000 euro per maand
5,5 miljoen euro maakt de bekerwinnaar uit Enschede over naar de Kuip om Leroy Fer over te kunnen nemen. Een megabedrag voor een speler die niet veel scoort, tot op heden slechts één interland speelde en nog slechts tien maanden te gaan had bij Feyenoord. Omgerekend krijgt Feyenoord 550.000 euro per maand overgemaakt voor Fer.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Nu komt de ware aard toch wel boven bij die rooie rakkers. Laughing
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Transfervrije Goossens in zomer naar Feyenoord

John Goossens speelt vanaf de zomer bij Feyenoord. De middenvelder van NEC Nijmegen bereikte maandag een principeakkoord met de club over een vierjarig contract, meldt Feyenoord op de officiële website.

De 23-jarige Goossens is komende zomer transfervrij. De overstap naar Feyenoord zat er al even aan te komen. Deze is nu bijna afgerond. Wanneer Goossens de medische keuring zonder problemen doorstaat, tekent hij voor vier jaar in Rotterdam. "We hebben op dit moment niet zoveel linksbenige spelers", zegt technisch directeur Martin van Geel.

"John kan bovendien op verschillende posities uit de voeten. Hij is nog een jonge speler, maar heeft al de nodige ervaring in de Eredivisie. Hij is bovendien een type dat past bij Feyenoord. John heeft als extra een fantastische trap, die een wapen kan zijn bij vrije trappen en hoekschoppen. We zijn heel blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen."
bgvv1983

spacer
Bericht Onderwerp:
zo zometeen even mvv inmaken Laughing Laughing Laughing
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
bgvv1983 schreef:

VVV bedoel je Laughing
bgvv1983

spacer
Bericht Onderwerp:
Johan schreef:
bgvv1983 schreef:

VVV bedoel je Laughing

inderdaad TYPO
RvdB

spacer
Bericht Onderwerp:
bgvv1983 schreef:
Johan schreef:
bgvv1983 schreef:

VVV bedoel je Laughing

inderdaad TYPO

Helaas niet gelukt, hahaha.
spacer
Bericht Onderwerp:
Janmaat in zomer naar Feyenoord: "Kippenvel"

Feyenoord versterkt zich komende zomer met Daryl Janmaat (22). De rechtsback van sc Heerenveen maakt transfervrij de overstap naar Rotterdam, bevestigt Sport-Promotion woensdag.

"Ik ben blij dat er nu helderheid is", zegt Janmaat, die een contract voor drie seizoenen tekent bij Feyenoord. Afgelopen week bereikte de verdediger een akkoord met Feyenoord. "Ik had de afgelopen periode niet over belangstelling van andere clubs te klagen", geeft de oud-speler van ADO Den Haag te kennen.

"En ook Heerenveen liet al in een vroeg stadium weten mijn aflopende contract graag te willen verlengen. We hebben daar een paar keer over gesproken, maar we kwamen er niet echt uit. Bovendien kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik na vier jaar Heerenveen toe was aan een nieuwe omgeving."

Janmaat, die als jeugdspeler acht jaar in het shirt van Feyenoord speelde, keert nu terug in De Kuip. Werd hij eerder nog te licht bevonden in Rotterdam, nu sluit hij aan bij de eerste selectie. "Zo kan het lopen. Dat is ook voetbal. Wie er toen gelijk had of niet, doet er niet toe."

'Kippenvel in de helikopter'
"Ik ben in ieder geval hartstikke blij dat ik mijn loopbaan bij Feyenoord kan en mag voortzetten. Een prachtige club natuurlijk, met het imponerende stadion en het Legioen. Dat wordt straks kippenvel als ik uit die helikopter mag stappen, weet ik nu al."

De technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel, is meer dan tevreden met de komst van Janmaat. "Daryl past precies in ons plaatje voor de toekomst. Hij is jong, heeft zijn talent al bewezen en kan alleen maar beter worden."

'Erg blij met zijn komst'
"Bovendien is het een speler met een Feyenoord-verleden én met pit in zijn lichaam. Dat zien we graag in de Kuip. Goede verdediger, met ook nog eens aanvallende kwaliteiten. We zijn erg blij met zijn komst, dat mag duidelijk zijn", aldus Van Geel.

Janmaat wil eerst goed afsluiten in Heerenveen, voordat hij zich op Feyenoord richt. "Ik ben blij dat nu voor iedereen duidelijk is waar ik komend seizoen zal spelen. Dat geeft rust. Ik had Ron Jans en Johan Hansma al eerder geïnformeerd over mijn beslissing en zij reageerden beiden begripvol. Dat waardeer ik, omdat de club er veel aan heeft gedaan om me juist hier te houden."

"Dat is ook het speciale aan Heerenveen, vind ik. Het is een warme club met geweldige supporters, waar ik altijd aan zal terugdenken. Ik zal er dan ook alles aan doen om er een mooi afscheid van te maken in de tweede seizoenshelft. We staan inmiddels in de halve finale van de KNVB Beker. Er zit nog meer in wat mij betreft."
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Leuk voor Janmaat,en zou zelf ook liever in het westen dan het noorden spelen.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
"Interesse Bayern in Guidetti geen verrassing"

John Guidetti mag zich volgens diverse media in de belangstelling weten van enkele grote Europese clubs. Een verrassing is de interesse in de door Feyenoord van Manchester City gehuurde Zweed niet.

Onder meer Bayern München bekeek de makkelijk scorende Guidetti de afgelopen periode regelmatig. "Bayern heeft behoefte aan een extra aanvaller en Guidetti is een interessante speler", citeert Voetbal International Bayern-scout Björn Andersson in de Zweedse media.

"Het is geen geheim dat scout Wolfgang Grobe hem drie, vier keer heeft bekeken. Ook bij de Zweedse jeugdploegen hebben we hem gevolgd." Bayern, waar Mario Gomez eerste spits is, zit dun in zijn aanvallers. Bovendien vertrekt Ivica Olic komende zomer naar VfL Wolfsburg.

Andersson: "De grote kracht van Guidetti is zijn scorend vermogen. Hij zoekt de kortste weg naar het doel. Supertechnisch is hij niet, maar daarentegen is Guidetti mentaal ijzersterk. In de Bundesliga kunnen we zo iemand wel gebruiken."

Guidetti heeft bij Manchester City nog een doorlopend contract. Het is nog onduidelijk of de Engelse club de Zweed wil behouden of openstaat voor een verkoop van de aanvaller.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
KNVB onderzoekt 'kopstoot' Fernandez

Guyon Fernandez heeft een onderzoek aan zijn broek hangen. De aanklager betaald voetbal gaat de vermeende kopstoot aan het adres van PSV-verdediger Marcelo onder de loep nemen, meldt de KNVB.

Fernandez zou zondagmiddag tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord tegen PSV een kopstoot hebben uitgedeeld. Het incident ontging arbiter Richard Liesveld, maar werd wel in beeld gebracht door de tv-camera's. Beide clubs hebben tot dinsdag 12.00 uur de tijd om een verklaring af te geven.

Volgens de Feyenoorder was er geen sprake van een bewuste actie. "Ik wilde me lostrekken en we gingen met onze gezichten tegen elkaar", luidde zijn oordeel. Eerder dit seizoen werd hij voor zes wedstrijden geschorst na een klap op het hoofd van NEC-speler Rens van Eijden. "Maar zoiets komt nu in mijn hoofd niet meer voor."

Feyenoord-trainer Ronald Koeman was niet te spreken over de actie van Fernandez. De oefenmeester dacht opzet te signaleren en heeft een boete laten opleggen.

Ook Martin van Geel reageerde teleurgesteld. "Er was sprake van onprofessioneel gedrag van Guyon in deze wedstrijd. Dit gedrag moet in de toekomst absoluut voorkomen worden", sprak de technisch directeur van Feyenoord.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Denk dat die grap hem wel weer enkele wedstrijden zal kosten.Maar er zijn wel verzachtende omstandig heden (het was maar een PSV speler) Laughing
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Lijkt nergens op wat hij deed gewoon een week of tien schorsen misschien leert hij het dan een keer.
Berichten van afgelopen:   
.
.
.
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Eredivisie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: