| Auteur |
Bericht |
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Di Jun 07, 2011 5:24 pm |
|
 Onderwerp: Feyenoord
Tomasson neemt afscheid van actieve carrière en wordt trainer
Jon Dahl Tomasson hangt definitief zijn schoenen aan de wilgen. De voormalig Deens international van Feyenoord kondigde dat dinsdag aan op een speciaal belegde persconferentie. Tomasson blijft wel actief in het voetbalwereldje. Hij zal assistent-trainer worden bij Excelsior.
"Direct assistent-trainer worden bij het eerste in plaats van eerst de jeugd te trainen past meer bij mij", aldus Tomasson in de perszaal van De Kuip. Zijn keuze om bij Excelsior te gaan werken en niet in zijn thuisland Denemarken licht hij ook toe: "Ik blijf graag in Nederland wonen. Rotterdam bevalt me heel goed en de opleiding is beter."
In zijn karakteristieke Nederlands met een Deens accentje gaf Tomasson aan dat De Kuip zijn thuis is geworden door de jaren heen. Op 31 juli zal de ervaren routinier afscheid nemen van het Legioen.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Ma Jul 04, 2011 4:53 pm |
|
 Onderwerp:
Bahia en Feyenoord gaan na zeven seizoenen ieder hun weg
André Bahia vervolgt zijn profcarrière definitief bij Samsunspor uit Turkije. Vorige week kwam de interesse van de nieuwkomer in de Süper Lig voor het eerst naar buiten; vervolgens gaf Feyenoord haar verdediger vrijaf om de zaken af te ronden. Nu meldt de Rotterdamse club dat Bahia definitief aan de slag gaat bij Samsunspor. Hij tekent er een contract voor drie seizoenen.
Na Luc Castaignos (Internazionale), Georginio Wijnaldum (PSV) en Tim de Cler (AEK Larnaca) is Bahia de vierde speler uit de A-selectie van vorig seizoen die Feyenoord achter zich laat. Bahia had jarenlang een basisplaats in het centrum van de verdediging, maar zat vorig seizoen veelvuldig op de bank bij Feyenoord. Trainer Mario Been gaf zijn vertrouwen voornamelijk aan Stefan de Vrij en Ron Vlaar. Dat duo verlengde de afgelopen maanden hun contracten; deze liepen oorspronkelijk tot 2012.
André Bahia vertrok vrijdag naar Turkije om ter plekke poolshoogte te nemen. Maandagmiddag werd hij ten overstaan van de Turkse pers gepresenteerd. In de huidige selectie was Bahia al geruime tijd de langst dienende Feyenoorder. Hij kwam medio 2004 over van Flamengo uit zijn vaderland en kwam uiteindelijk tot 179 optredens, exclusief Europese- en bekerwedstrijden.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Jul 13, 2011 9:45 am |
|
 Onderwerp:
'Feyenoord kondigt vanaf 13:00 uur vertrek Been aan'
Feyenoord heeft de training van woensdagmorgen geschrapt. In plaats daarvan is met spoed vanaf 13:00 uur een persconferentie ingelast in Ermelo, waar de Rotterdamse club op trainingskamp is. Dat meldt Feyenoord, dat als aanleiding 'zeer recente ontwikkelingen' opgeeft, woensdagmorgen.
Bij de persconferentie zullen aanvoerder Ron Vlaar, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel aanwezig zijn. Volgens RTV Rijnmond moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe trainer. Naar verluidt hebben twintig van de 23 selectiespelers laten weten geen vertrouwen te hebben in de oefenmeester, waarna de coach besloot de handdoek in de ring te werpen.
Been is sinds de zomer van 2009 trainer van Feyenoord. In zijn eerste seizoen leidde de ex-coach van NEC de club naar de vierde plaats, maar vorig seizoen was één grote teleurstelling. Dankzij enkele goede resultaten in de laatste weken van het seizoen eindigden de Kuipbewoners uiteindelijk nog als tiende in de Eredivisie.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Jul 13, 2011 6:33 pm |
|
 Onderwerp:
Niet zo leuk ,als de spelers geen vertrouwen meer in je hebben,moet toch als een nederlaag voelen,wil het stokje wel over nemen voor 700.000 per seizoen.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Jul 13, 2011 6:51 pm |
|
 Onderwerp:
Te gek voor woorden dat spelers die vorig jaar een slecht seizoen hebben gedraaid de trainer de laan uitsturen. En Ron Vlaar snap ik helemaal niet hij had als aanvoerder tegen die jonge gasten moeten zeggen jullie mogen blij zijn dat jullie voor Feyenoord mogen spelen.
|
|
|
GordonShumway |
|
|
|
| Za Jul 16, 2011 5:21 pm |
|
 Onderwerp:
Een politicus had voor de verandering eens een goede uitspraak over deze kwestie. Die zei:
Je vraagt toch ook niet op school aan de leerlingen of de leraar nog vertrouwen geniet?
Onbegrijpelijk, maar ik zei al meteen dat Been hooguit 2 jaar zou blijven. Je kunt je niet blijven verschuilen achter pakkende one-liners _________________ Een schizofreen is nooit alleen
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Ma Jul 18, 2011 1:08 pm |
|
 Onderwerp:
'Van Geel klopt zonder succes aan bij Van Gaal'
Feyenoord kan een streep door de naam van Louis van Gaal zetten. De naam van de trainer dook op als mogelijke opvolger van de vertrokken Mario Been, maar Van Gaal bedankte voor de uitdaging.
Voetbal International meldt maandag van Van Gaal bovenaan het lijstje van technisch directeur Martin van Geel stond. De oefenmeester heeft de bestuurder laten weten dat hij geen interesse heeft in een rol bij Feyenoord. Van Gaal wil volgens het magazine zijn sabbatical afronden. De trainer besloot na zijn vertrek bij Bayern München een jaar vrijaf te nemen.
Van Geel en Van Gaal werkten in het verleden succesvol samen bij AZ. De bestuurder vond in Van Gaal toentertijd een opvolger voor de vertrokken Co Adriaanse. Een nieuwe samenwerking is nu van de baan. Van Gaal hoopt nog altijd op een kans bondscoach van een groot voetballand te worden en wil zich niet meerjarig aan een club verbinden.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Ma Jul 18, 2011 1:46 pm |
|
 Onderwerp:
Louis van Gaal??? Dat had hun achterban ook nooit gepikt, denk ik!
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Ma Jul 18, 2011 6:20 pm |
|
 Onderwerp:
Los van die achterban Gio,denk jij nou werkelijk dat Van Gaal naar een arm lastige club wil,tuurlijk niet.
|
|
|
Tukkerbird |
|
|
|
| Ma Jul 18, 2011 7:59 pm |
|
 Onderwerp:
| Seán Ó Duíc schreef: | | Louis van Gaal??? Dat had hun achterban ook nooit gepikt, denk ik! |
ik denk dat Louis eerder de aanhang van Feyenoord niet mag na de schandalige liedjes die ze zongen na het overlijden van de vrouw van Van Gaal. _________________ Jij ook
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Di Jul 19, 2011 12:07 am |
|
 Onderwerp:
| Tukkerbird schreef: | | Seán Ó Duíc schreef: | | Louis van Gaal??? Dat had hun achterban ook nooit gepikt, denk ik! |
ik denk dat Louis eerder de aanhang van Feyenoord niet mag na de schandalige liedjes die ze zongen na het overlijden van de vrouw van Van Gaal. |
Ben ik met je eens Martin, dat was inderdaad schandalig! En ook nog het "k-woord" gebruiken... triest!
En inderdaad Gerrit, ik zou ook niet staan te springen om bij een club als Feyenoord aan de slag te gaan.
Niks tegen die club maar het is wel een wespennest, en bovendien zit de club enorm in de schulden.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Di Jul 19, 2011 4:22 am |
|
 Onderwerp:
Dus reden te over om niet te gaan voor Lowietje.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Di Jul 19, 2011 9:23 am |
|
 Onderwerp:
Feyenoord veroordeelt rouwadvertentie Fer in brievenbus snoeihard
19-07-2011, 09:58
Een fysieke bedreiging, spreekkoren, verwensingen aan het trainingsveld, stoere taal op internet; Leroy Fer vond het niet prettig, maar kon ermee leven. Nu is er echter iets gebeurd, wat de maat vol maakt voor de middenvelder van Feyenoord.
Hij vond na terugkeer uit Ermelo, waar Fer met zijn club op trainingskamp was, in de brievenbus een rouwadvertentie met daarop zijn eigen naam. De brief zat in een ongeaddresseerde enveloppe.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Fer is behoorlijk aangeslagen na deze nieuwe bedreiging. De Feyenoorder overweegt aangifte te doen bij de politie.
Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, spreekt in de krant van een 'walgelijk incident dat niet hard genoeg kan worden veroordeeld'. "Wij adviseren Fer om aangifte te doen en wij zullen uiteraard alles doen om hem te helpen."
De rouwadvertentie is het tweede incident in korte tijd. Ruim een week geleden werd hij na de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft fysiek bedreigd door een woedende supporter.
Een groep Feyenoord-fans neemt het Fer kwalijk dat hij zijn in medio 2012 aflopende contract niet wil verlengen.
Bron: www.elfvoetbal.nl
Een nieuw dieptepunt in het Nederlandse voetbal!
Ik hoop dat ze die zogenaamde "fans" hard aanpakken en een jarenlang, zo niet levenslang, stadionverbod geven!
Je kunt het als supporter niet eens zijn met de beslissing van een speler (wat uiteindelijk [i]zijn beslissing is, die je hebt te accepteren en respecteren) maar zo'n reactie als deze is ronduit belachelijk!
En spelers fysiek bedreigen is natuurlijk helemaal uit den boze!
Zoals Gudde al zegr: een walgelijk incident dat niet hard genoeg kan worden veroordeeld.[/i]
|
|
|
Tukkerbird |
|
|
|
| Di Jul 19, 2011 4:37 pm |
|
 Onderwerp:
Heel triest weer, ik hoop voor hem dat ze er uit komen met Twente.
Als ze maar niet meer betalen als 2,5 tot 3 miljoen _________________ Jij ook
|
|
|
GordonShumway |
|
|
|
| Wo Jul 20, 2011 2:27 pm |
|
 Onderwerp:
En jawel hoor, weer stelt Feyenoord een trainer aan die ze geen steek verder gaat brengen.
Zijn naam?
RONALD KOEMAN?!?!
Die flapzakken in Zuid hebben waarschijnlijk zijn CV niet gelezen. Die is goed om 1 jaar voort te borduren op het succes van zijn voorganger. Zie Ajax, PSV. Maar Been heeft geen succes gehad, dus zal Feyenoord weer naast Europa grijpen. _________________ Een schizofreen is nooit alleen
|
|
|
|