. .
Logo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Eredivisie
. Heracles Almelo Go back
Auteur Bericht
Johan
Beheerder
spacer
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht
Bericht Onderwerp:
Overtoom definitief een 'Ontembare Leeuw'

Willie Overtoom heeft het papierwerk op orde en kan uit gaan komen voor de nationale ploeg van Kameroen. De middenvelder van Heracles Almelo meldt op Twitter dat hij zijn paspoort binnen heeft.

Daardoor kan Overtoom deelnemen aan de WK-kwalificatiereeks met Kameroen, dat onder leiding staat van coach Denis Lavagne. Overtoom twijfelde even tussen Nederland en de Ontembare Leeuwen, maar besloot uiteindelijk voor het geboorteland van zijn moeder te kiezen.

"Volgende maand hoop ik mijn debuut te maken", aldus Overtoom, die eerder al steun kreeg van de bondscoach. "Een uitstekende voetballer", zei Lavagne. "Als in februari het papierwerk bij de FIFA in orde is, is de kans groot dat ik Willie selecteer voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Equatoriaal Guinnee. Ik blijf hem op de voet volgen."
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Bosz en Heracles geven elkaar jawoord tot 2014

Het hing al even in de lucht, maar woensdagochtend is het definitief rondgekomen. Peter Bosz blijft langer aan als trainer van Heracles Almelo. De oefenmeester tekende een contract tot de zomer van 2014.

Dat hebben de Almeloërs woensdag bekendgemaakt via de officiële kanalen. Bosz is bezig aan zijn tweede termijn bij de club. Eerder was hij al coach van 2004 tot 2006. In 2010 keerde hij terug op het oude nest.

"Wij zijn erg blij met deze contractverlenging", aldus algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Peter functioneert hier uitstekend, maakt samen met zijn staf spelers beter. We gaven al eerder aan graag samen met hem de kar te trekken richting ons nieuwe stadion. We gaan de komende jaren samen werken aan de verdere doorgroei van Heracles Almelo."

Bosz zelf is ook enthousiast over de verlenging. "Ik heb het hier uitstekend naar mijn zin, de visie en werkwijze van deze club passen bij mij. Ik zie ook volop mogelijkheden met het nieuwe stadion op komst en vind het een mooie uitdaging om binnen de mogelijkheden van Heracles Almelo het maximale uit de spelers en staf te halen."
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Worden nog spannende uren in Almelo gaat Plet wel of niet naar de buurtjes. En wat gaat Heracles doen als hij vertrekt. Morgen weten we waarschijnlijk meer word vervolgd.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
In Enschede verbannen Vujicevic traint in Almelo

Dario Vujicevic houdt de komende periode zijn conditie op peil bij Heracles Almelo. Dat melden de Almeloërs woensdag op de officiële website.

De 21-jarige Vujicevic kreeg onlangs te horen dat hij op zoek mocht naar een nieuwe club, nadat zijn contract bij FC Twente werd ontbonden. De middenvelder speelde sinds 2008 in Enschede, in totaal kwam hij tot 23 Eredivisie-duels namens de Tukkers. Afgelopen seizoen werd Vujicevic nog verhuurd aan VVV-Venlo.

"Dario mag zich bij ons fit houden. En we zien wel wat er eventueel in de toekomst mogelijk is. In eerste instantie houdt hij zijn conditie op peil bij ons", aldus algemeen directeur Nico-Jan Hoogma op de officiële website van Heracles.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
En is die Dario wat voor ons?
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Stond altijd te boek als een groot talent maar er markeerde nog wel eens iets aan zijn mentaliteit.. Wie weet krijgt onze technische staf het goede in hem naar boven en gaat hij alsnog slagen. We wachten het af wat er van komt.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
We zullen zien ,ben benieuwd.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
We hebben wel meer spelers die waren afgeschreven weer aan het voetballen gekregen dus is hij is bij ons aan het goede adres Wink
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Lichten optie Vejinovic koud kunstje voor Heracles

Marko Vejinovic komt ook komend seizoen uit voor Heracles Almelo. De Eredivisie-club maakt maandag bekend dat het de optie in het contract van de middenvelder licht.

De jeugdinternational was in het bezit van een contract tot de zomer van 2012. Doordat Heracles de optie in zijn contract licht, staat hij nu tot 2013 onder contract in Almelo. De oud-speler van AZ kwam tot op heden tot 71 competitieduels, waarin hij 7 keer wist te scoren. Momenteel is hij herstellende van een knieblessure.

"Marko is een waardevolle speler voor ons. Het was dan ook geen moeilijke beslissing om deze optie te lichten", vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma op de officiële website van de club uit Almelo. Vejinovic (22) speelt sinds 2009 bij Heracles.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Goede speler zijn we blij mee. Laughing
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Ja jammer dat hij geblesseerd hij was in een prima vorm voor zijn blessure, maar hij traint weer op het veld dus we kunnen binnekort weer van hem genieten.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Heracles rekent op vertrek begeerde Breukers

Heracles Almelo gaat er niet meer van uit dat Tim Breukers volgend seizoen nog in het zwart-wit speelt. Daarnaast dreigen ook Mark Looms en Antoine van der Linden de club te verlaten.

Breukers is bij Heracles in het bezit van een aflopend contract en mede daarom interessant voor andere clubs. De 24-jarige rechtsback weigert in te gaan op een aanbod om zijn verblijf in Almelo te verlengen, meldt TC/Tubantia. FC Groningen, FC Twente en sc Heerenveen zouden inmiddels belangstelling hebben.

De 35-jarige Van der Linden hoopt nog een jaar te kunnen voetballen. "Ik heb nog geen duidelijkheid van Heracles. En onduidelijkheid is ook duidelijkheid, in dit geval. Als Heracles niet verder wil, even goeie vrienden. Dan ga ik verder kijken."

Ook Looms (30), die net als Breukers en Van der Linden zijn contract ziet aflopen, denkt inmiddels aan een vertrek uit het Polman Stadion. "Ik zit niet stil, ga niet zitten afwachten. Ik ben een basisspeler in de Eredivisie. Er zijn genoeg clubs die wel een linksback kunnen gebruiken. Ik sta zeker open voor iets anders."

Dennis Telgenkamp, Nick Hengelman, Darl Douglas, Anmar Almubaraki, Gaby Jallo, Olivier ter Horst en Jason Davidson zijn eveneens in het bezit van een aflopend contract. Op korte termijn lijkt duidelijk te worden wat Heracles met de tien spelers van plan is.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Is toch wel wennen als de vertrouwde gezichten er niet meer zijn,we zullen zien wie er zal verkassen ben benieuwd.
Johan
Beheerder
spacer
Bericht Onderwerp:
Dat Breukers weg gaat vind ik jammer maar over het vertrek van die anderen zal ik geen nacht van wakker ligggen.
justin

spacer
Bericht Onderwerp:
Heracles is bezig met een giganties spandoek om mee te nemen naar de kuip,en ze willen het proberen mee terug te nemen( ontzettend zwaar doek) om het tweede paasdag op het marktplein bij snoekerpool centrum te hangen. En we krijgen ook een onthaal voor de jongens.
Berichten van afgelopen:   
.
.
.
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex » Eredivisie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6

Ga naar: