| Auteur |
Bericht |
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Okt 12, 2011 5:16 pm |
|
 Onderwerp:
De AIFF gaat dus ook uit de ruif eten,dat wil zeggen dat de soep dunnetjes zal worden.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Ma Nov 21, 2011 10:13 pm |
|
 Onderwerp:
PSV.nl beste en populairste sportsite 2011
10 november 2011 20:15
In de Beurs van Berlage in Amsterdam zijn tijdens een feestelijke uitreiking de winnaars van de tiende Website van het Jaar verkiezing bekend gemaakt. In 22 categorieën werden prijzen uitgereikt en PSV.nl is opnieuw gekozen tot Beste website van het Jaar 2011 en ook nog eens tot de Populairste!
PSV.nl is opnieuw gekozen tot Website van het jaar!
Vier jaar op rij
In 2008 werd PSV.nl voor de eerste keer beloond met beide prijzen en een jaar later werd dat nog een keer herhaald. In 2010 was PSV.nl wel de beste website, maar de prijs voor meest populaire site ging naar die van Voetbal International (VI.nl). In de periode 19 september tot en met 28 oktober dit jaar kon het Nederlandse publiek haar favorieten beoordelen op inhoud, navigatie en ontwerp. De website met de hoogste kwaliteitsscore wint de award voor Beste Website van het Jaar. De award voor Populairste Website gaat naar de site met de meeste stemmen, in de categorie sport dus dit jaar allebei naar PSV.nl! PSV wil ook GX software, al meer dan tien jaar leverancier van het Content Management Systeem (WebManager), KPN, al even zo lang trouwe hostingpartner en fotopartner Pics United van harte feliciteren met deze prachtige erkenning van het Nederlandse publiek.
Bron: www.psv.nl
Jeuh, wéér een prijs! En net als bij de landskampioenschappen (2x zelfs) is ook hier PSV de enige club die vier op een rij heeft behaald!
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Di Nov 22, 2011 6:10 am |
|
 Onderwerp:
Zoeen prijsje zalmij een rot zorg zijn,proficiat,maar wij hebben het beste kunstgras.
|
|
|
Tukkerbird |
|
|
|
| Di Nov 22, 2011 5:58 pm |
|
 Onderwerp:
| justin schreef: | Zoeen prijsje zalmij een rot zorg zijn,proficiat,maar wij hebben het beste kunstgras.  |
Kunstgras van Excelsior en Heracles scoort slecht
Feyenoord heeft de beste grasmat. © PRO SHOTS
In stadion De Kuip ligt de beste grasmat van de Eredivisie. Dat blijkt uit een enquęte van spelersvakbond VVCS onder aanvoerders van alle profclubs.
Het kunstgras van Excelsior is stukken minder geliefd.
Na afloop van elke wedstrijden beoordelen de aanvoerders van de diverse clubs het veld waarop zij gespeeld hebben met een cijfer van 1 tot 5. De punten worden bij elkaar opgeteld, zodat er op het einde van het seizoen een goed beeld ontstaat van waar de beste en slechtste velden liggen.
In de Eredivsie is het veld van Feyenoord tot dusverre het best beoordeeld, gevolgd door de grasmatten van FC Twente, Ajax, SC Heerenveen en PSV. Opvallend is dat de kunstgrasvelden van Excelsior en Heracles Almelo beroerd uit de test komen, evenals FC Groningen, dat wel op natuurgras speelt.
De VVCS houdt de verkiezing voor het vierde jaar. Op het einde van het seizoen krijgt de 'greenkeeper' van de winnende club een prijs. Vorig seizoen ging de eer naar PSV.
Tussenstand na negen speelrondes
Eredivsie
1. Feyenoord
2. FC Twente
3. Ajax
SC Heerenveen
PSV
6. AZ
NEC
8. FC Utrecht
9. ADO Den Haag
Vitesse
11. NAC Breda
12. RKC Waalwijk
13. VVV-Venlo
Roda JC Kerkrade
15. De Graafschap
16. Heracles Almelo
17. FC Groningen
18. Excelsior _________________ Jij ook
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Di Nov 22, 2011 8:25 pm |
|
 Onderwerp:
Tja het is gewoon jammer dat zommigemensen kunst niet weten te waaderen
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Di Jan 10, 2012 7:03 am |
|
 Onderwerp:
Gisteren avond heb ik gekeken naar spoorloos. Was leuk een vrouwelijke PSV suportster zocht haar biologiche moeder in Brasilie,dus het team van spoorloos aan het zoeken en uiteraard de Moeder en broers en zussen van Anna gevonden,die zelfde Anna doet ook vrijwilligers werk in de funchop van PSV,je zou haar moeten kennen Gio.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Di Jan 10, 2012 5:23 pm |
|
 Onderwerp:
| justin schreef: | | Gisteren avond heb ik gekeken naar spoorloos. Was leuk een vrouwelijke PSV suportster zocht haar biologiche moeder in Brasilie,dus het team van spoorloos aan het zoeken en uiteraard de Moeder en broers en zussen van Anna gevonden,die zelfde Anna doet ook vrijwilligers werk in de funchop van PSV,je zou haar moeten kennen Gio. |
Dan werkt ze denk ik in de FANstore, daar ken ik niet alle verkopers en verkoopsters. In de Supporterswinkel van de supportersvereniging wel, en daar kennen ze mij ook.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Jan 11, 2012 9:05 am |
|
 Onderwerp:
| Seán Ó Duíc schreef: | | justin schreef: | | Gisteren avond heb ik gekeken naar spoorloos. Was leuk een vrouwelijke PSV suportster zocht haar biologiche moeder in Brasilie,dus het team van spoorloos aan het zoeken en uiteraard de Moeder en broers en zussen van Anna gevonden,die zelfde Anna doet ook vrijwilligers werk in de funchop van PSV,je zou haar moeten kennen Gio. |
Dan werkt ze denk ik in de FANstore, daar ken ik niet alle verkopers en verkoopsters. In de Supporterswinkel van de supportersvereniging wel, en daar kennen ze mij ook.  |
Vraag maar eens na Gio.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Ma Feb 13, 2012 5:53 pm |
|
 Onderwerp:
Van Bommel: 'Van Gaal past sowieso niet bij PSV'
13/02/2012 16:04
Mark van Bommel heeft PSV onder druk gezet: als Louis van Gaal komende zomer Fred Rutten opvolgt als trainer, dan komt de huidige aanvoerder van het Nederlands elftal niet terug naar Eindhoven. In gesprek met oud-voorzitter Harry van Raaij, op 040TV, legt hij uit waarom.
http://vimeo.com/36693953
Voor de winterstop spraken PSV en Van Bommel uitvoerig over een terugkeer van de middenvelder bij de club waar hij in de periode 1999-2005 in totaal 169 competitieduels speelde en daarin 46 keer scoorde. Een transfer in januari behoorde zelfs tot de mogelijkheden, maar AC Milan weigerde Van Bommel te laten gaan.
Beide partijen spraken af na de winterstop de besprekingen te hervatten, maar sindsdien vernam Van Bommel niets meer uit Eindhoven. Mogelijk heeft dat te maken met de mogelijke komst van Van Gaal, met wie de middenvelder eerder samenwerkte bij Bayern München.
Vanwege de moeizame relatie met zijn trainer vertrok Van Bommel halverwege het seizoen 2010/11 naar AC Milan en de Oranje-aanvoerder heeft bij PSV dan ook aangegeven dat als de Eindhovense club kiest voor Van Gaal, hij zijn loopbaan niet afsluit bij PSV.
Bron: www.vi.nl
Ik ben het helemaal met Van Bommel eens, zo'n blaaskaak als Van Gaal past niet bij onze club!
Van Bommel daarentegen zie ik graag terugkomen.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Ma Feb 13, 2012 7:41 pm |
|
 Onderwerp:
Ziet er naar uit dat Van Gaal deze boot(eigenlijk bootje  ) ook zal missen.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Ma Mrt 12, 2012 7:21 pm |
|
 Onderwerp:
Hoe men het ook wend of keert ontslag krijgen is een trieste zaak.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Wo Mrt 14, 2012 6:40 am |
|
 Onderwerp:
PSV en EVV hebben gisteravond een akkoord bereikt over een directe overgang van Ernest Faber naar PSV. Ook is besloten dat de samenwerking tussen beide clubs wordt uitgebreid.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Do Apr 12, 2012 5:53 pm |
|
 Onderwerp:
Wil toch nog even terug komen over die moord aanslag van Toivonen tegen Overtoom. Jij hebt dat in Polen niet meegekregen maar het was een schandelijke overtreding. Afgelopen maandag avond had Rene van der Gijp nog een leuke opmerking na dit schandelijke voorval van Toivonen. Er kan er maar 1 Messi uitschakelen en dat is Toivonen.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Di Mei 01, 2012 3:51 pm |
|
 Onderwerp:
Dick Advocaat komt definitief terug naar Eindhoven, na het EK stopt hij als bondscoach van Rusland en tekent hij een eenjarig contract bij PSV.
En, waar ik nog veel blijer mee ben: ook Mark van Bommel komt terug naar PSV! Ook hij tekent een eenjarig contract.
Over contracten gesproken: jeugdspeler Zakkaria Bakkali (16) heeft een contract getekend waardoor hij de komende 3 seizoenen bij het eerste zit.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Di Mei 01, 2012 8:45 pm |
|
 Onderwerp:
Leuk om dat kleine gifkikkertje weer langs de lijn te zien, maar met een kleine generaal kun je toch niet kampioen worden?
|
|
|
|