| Auteur |
Bericht |
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Jun 29, 2011 9:06 pm |
|
 Onderwerp: VVV Venlo
Supersub FC Zwolle gaat geluk beproeven in Eredivisie bij VVV-Venlo
VVV-Venlo heeft zich versterkt met Yanic Wildschut. De club van trainer Glen De Boeck neemt de rappe vleugelspeler over van FC Zwolle en legt hem vast tot de zomer van 2014, met een optie voor nog een seizoen. Dat meldt de club uit Limburg via de officiële kanalen. Wildschut, die voornamelijk als invaller fungeerde en in die hoedanigheid een aantal belangrijke doelpunten maakte voor de Jupiler League-club, moet donderdag nog wel een medische keuring met goed gevolg doorstaan.
“We krijgen een goede prijs voor Wildschut, waarmee de kas bijgewerkt kan worden”, laat Bert Konterman, technisch manager van FC Zwolle, optekenen in de Stentor. “We gaan nu ook investeren in nieuwe, aanvallend ingestelde spelers.”
“Wildschut was de enige speler waarvan ik verwachtte dat we die in deze zomer zouden verkopen”, vervolgt Konterman. “We hebben nu in korte tijd drie spelers verkocht. Het is zaak om nieuwe spelers te vinden die we op termijn voor een goede prijs kunnen verhandelen. Dat is voor FC Zwolle de beste manier om groter te groeien.”
|
|
|
RvdB |
|
|
| Wo Jun 29, 2011 11:28 pm |
|
 Onderwerp:
Ben benieuwd wat Wildschut bij ons gaat presteren. Heb hem in de wedstrijden tussen VVV en Zwolle gezien en vond hem niet tegenvallen. Hopelijk kan hij het niveau in de Eredivisie ook aan.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Do Jun 30, 2011 5:08 pm |
|
 Onderwerp:
Zoals het bericht al aangaf VVv heeft zich versterkt,dus kun jer er van op aan dat Wiltschut een versterking moet zijn,toch.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Do Jun 30, 2011 5:20 pm |
|
 Onderwerp:
Vergeet niet dat hij meestal bankzitter was bij FC Zwolle, dus of het een directe versterking is vraag ik mij af. Maar het is een talentvolle speler waar nog de nodige rek in zit. Dus voor de toekomst kon het wel eens een versterking zijn.
|
|
|
RvdB |
|
|
| Do Jun 30, 2011 10:48 pm |
|
 Onderwerp:
| justin schreef: | Zoals het bericht al aangaf VVv heeft zich versterkt,dus kun jer er van op aan dat Wiltschut een versterking moet zijn,toch.  |
Zeiden ze vorig jaar ook dat ze zich hadden versterktmet Linssen, Chula, Josue en Diogo Viana. En kijk waar VVV geeindigd is. Terwijl ze een seizoen eerder makkelijk de 12e plaats haalden met en zonder Honda.
|
|
|
RvdB |
|
|
| Wo Jul 06, 2011 9:53 am |
|
 Onderwerp:
Marcel Meeuwis (30) is rond met VVV-Venlo. Meeuwis heeft een contract voor drie jaar bij de Venlonaren. De middenvelder moet er alleen nog uit zien te komen met zijn huidige werkgever Borussia Mönchengladbach, meldt De Limburger.
´´Bij VVV zal Marcel veel minder gaan verdienen. Daarom willen we dat hij een bedrag meekrijgt bij zijn vertrek uit Mönchengladbach,´´ aldus Meeuwis' zaakwaarnemer Louis Laros tegenover De Limburger. Meeuwis speelde van 2002 tot 2006 ook al voor de Venlonaren.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Jul 06, 2011 6:42 pm |
|
 Onderwerp:
Is wel heel erg vreemd om ook nog een bedrag van je oude werkgever mee te krijgen,of vergis ik mij hierin?
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Wo Jul 06, 2011 6:44 pm |
|
 Onderwerp:
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op alles is mogelijk in het hedendaagse voetbal.
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Wo Jul 06, 2011 6:46 pm |
|
 Onderwerp:
Trouwens als jouw tijd gekomen is Johan,krijg jij dan ook een gouden handdruk,of enigerlei van bonus?
|
|
|
RvdB |
|
|
| Do Jul 07, 2011 8:15 am |
|
 Onderwerp:
| justin schreef: | | Is wel heel erg vreemd om ook nog een bedrag van je oude werkgever mee te krijgen,of vergis ik mij hierin? |
Meeuwis heeft nog een contract voor 1 jaar bij BMG, maar ze laten hem transfervrij vertrekken aangezien Meeuwis daar overbodig is geworden. Daarom wilt hij ook een x bedrag meekrijgen van BMG aangezien hij flink minder gaat verdienen bij VVV-Venlo.
|
|
|
Seán Ó Duíc |
Beheerder |
|
|
| Do Jul 07, 2011 11:53 am |
|
 Onderwerp:
| RvdB schreef: | Marcel Meeuwis (30) is rond met VVV-Venlo. Meeuwis heeft een contract voor drie jaar bij de Venlonaren. De middenvelder moet er alleen nog uit zien te komen met zijn huidige werkgever Borussia Mönchengladbach, meldt De Limburger.
´´Bij VVV zal Marcel veel minder gaan verdienen. Daarom willen we dat hij een bedrag meekrijgt bij zijn vertrek uit Mönchengladbach,´´ aldus Meeuwis' zaakwaarnemer Louis Laros tegenover De Limburger. Meeuwis speelde van 2002 tot 2006 ook al voor de Venlonaren. |
Dat kan ie wel vergeten, neem ik aan.
Hij kiest toch zelf voor VVV Venlo? Dan moet ie ook maar accepteren dat ie er financieel op achteruit gaat.
Als Mönchengladbach hierin trapt dan zou dat wel eens een gevaarlijk precedent kunnen scheppen. Ik zeg: "Niet doen!"
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Za Dec 24, 2011 1:56 pm |
|
 Onderwerp:
VVV-Venlo vindt in Lokhoff opvolger De Boeck
Ton Lokhoff is de nieuwe hoofdtrainer van VVV-Venlo. Club en trainer bereikten vrijdagnacht overeenstemming over een contract dat na dit seizoen afloopt.
Lokhoff is de opvolger van Glen De Boeck, die eerder deze maand besloot op te stappen. De trainer zou de vijfde keus zijn, nadat eerder Sef Vergoossen, Adrie Koster, René Trost en Ruud Brood VVV nul op het rekest gaven.
Voorzitter Hai Berden is desalniettemin blij met de komst van Lokhoff. "We zijn blij dat deze ervaren trainer er direct de eerste training in het nieuwe jaar kan staan en dat hij tijdens de komende weken en tijdens het trainingskamp in Turkije kennis kan maken met de spelersgroep, de technische staf en de andere mensen binnen de club."
"Het is voor de rust binnen en rondom de club goed dat we nu weer vooruit kunnen kijken. Samen met onze nieuwe trainer Ton Lokhoff zal VVV-Venlo vol goede moed het nieuwe jaar en de tweede seizoenshelft ingaan. Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in", zo laat hij op de clubsite weten.
Lokhoff, die eerder werkzaam was bij NAC Breda, Excelsior en Red Bull Salzburg (assistent), ziet zijn nieuwe avontuur zitten. "Ik ben blij dat ik weer aan de slag kan gaan als hoofdtrainer. VVV-Venlo en ik waren er samen snel uit, beide partijen wilden graag."
"Ik heb VVV-Venlo in mijn tijd als speler en later als trainer altijd een fijne club gevonden en dat gevoel had ik ook nu weer tijdens de gesprekken. Ik kijk er naar uit om te beginnen aan deze uitdaging, al ga ik eerst even genieten van de feestdagen en mijn verjaardag (hij wordt zondag 52 jaar oud, red.) vieren. Daarna lekker aan de slag!"
|
|
|
justin |
|
|
|
|
| Zo Dec 25, 2011 6:11 am |
|
 Onderwerp:
Dit zullen vast en zeker prettige feestdagen zijn voor ton,nu maar hopen datVVV er beter van zal worden.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Vr Jan 06, 2012 5:50 pm |
|
 Onderwerp:
VVV-Venlo haalt tweede verdediger binnen twee dagen binnen
VVV-Venlo heeft met 42 tegendoelpunten de meest gepasseerde verdediging van de Eredivisie en het is dan ook wel duidelijk waar het probleem van de Limburgers ligt. VVV gebruikt de winterstop om het probleem op te lossen: woensdag werd Jeffrey Leiwakabessy binnengehaald als nieuwe linksback en vrijdag maakt VVV bekend dat Ismo Vorstermans komt.
Waar Leiwakabessy transfervrij werd overgenomen van Anorthosis Famagusta, daar wordt Vostermans voor het restant van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht. De 22-jarige verdediger zal zich op zaterdagmorgen bij de rest van de selectie voegen om mee te gaan op trainingskamp in Turkije. Ook Leiwakabessy leert dan zijn nieuwe ploeggenoten kennen.
Vorstermans speelt in tegenstelling tot Leiwakabessy niet op de flank, maar in het centrum van de verdediging. Bij FC Utrecht kwam hij tot dusver tot negentien competitiewedstrijden, waarvan zeven in de eerste seizoenshelft van het huidige voetbaljaar. Vorstermans begon nog vier keer in de basis, maar mocht desondanks vertrekken en VVV maakte daar graag gebruik van.
|
|
|
Johan |
Beheerder |
|
|
|
| Za Jan 07, 2012 12:02 pm |
|
 Onderwerp:
Musa rondt transfer naar CSKA Moskou af
VVV-Venlo is erin geslaagd Ahmed Musa te verkopen. De Nigeriaan is verkocht aan CSKA Moskou.
Musa ondergaat maandag een medische keuring. Als het onderzoek geen problemen aan het licht brengt, dan tekent de negentienjarige aanvaller een contract voor viereneenhalf jaar. Dat meldt VVV-Venlo zaterdag op zijn website.
Onduidelijk is welk bedrag met de transfer is gemoeid. De Limburgers vroegen in eerste instantie een bedrag van tien miljoen euro, maar later kwam voorzitter Hai Berden daar op terug.
Een 'Honda-achtig bedrag' zou te hoog gegrepen zijn, liet de preses deze week weten. Keisuke Honda maakte in 2009 eveneens de overstap van VVV naar CSKA. Met die transfer was destijds een bedrag gemoeid van 6,5 miljoen euro.
Musa speelde 42 wedstrijden voor VVV, hij scoorde tien keer.
|
|
|
|